jueves, 30 de mayo de 2013

Polo de Menta de Pirata Recicle

M’agradaria ensenyar-vos la primera bici feta amb la marca de Pirata Recicle. Es tracta de la meua bici urbana que ja vaig mostrar anteriorment, una bici de muntanya rígida de 26” de cromo amb forca Kona Project One, la qual vaig llevar tots els topes de cables, patilla de canvit, vaig fressar el anclatge de la roda de darrere en horitzontal per a millorar la tensió de la cadena. Una vegada repasada de masilla, la vaig pintar de color menta.
Si parlem dels components, destacar les cubertes crema de 26x2.0 cruiser, el sillí i tija, els quals tenen molt de valor per a mí (iconos dels ’90, la tija USE d’alumini amb casquillos i el sillí Selle Italia Flite Titani-Carbono). La resta de components destacar que en conter de ficarli manetes de frens convencionals, li he ficat un fren traser accionat per un punyet de gas de moto. No frena molt, però prou per a no colisionar a la cancha de polo. Als extrems del manillar porta dos topes amb leds rojos, per a no passar desapercibit!
En les rodes li he fet amb plàstic dos perfils pintats de morat i tallats amb els logos, fa de protecció dels radis i sobre tot per a donar-li un toc estètic.



Confie que vos agrade, a mí me pareix que el conjunt cumplix amb les meues espectatives.
Ah! Se m’oblidaba, el stick de Polo l’he fet amb un pal de granera i un pam de tuberia de PVC de fontaner, pintaet i rolulat per l’ocació…





Ara, a rodar!!!

Salutacions

Tomàs


No hay comentarios:

Publicar un comentario